.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده‌باش مدیران شهرستان نور برای دور دوم سفر تابستانی
فرماندار شهرستان نور با اشاره به نزدیکی دور دوم سفر تابستانی با آماده‌باش دستگاه‌ها و لغو مرخصی از مدیران دستگا‌ه‌ها خواست تا تقاضای مرخصی نکنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، هادی خنجری بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز اقتدار مسلمانان جهان است که با ابتکار امام خمینی(ره) در نام‌گذاری روز قدس، مبارزه با صهیونیست از حوزه ملی به حوزه بین‎المللی گسترش پیدا کرد.

وی اظهار کرد: رژیم آل‌سعود در روز جهانی قدس با بمباران مردم یمن، همراهی خود با رژیم صهیونیستی را که برای ما ثابت شده بود را به همه جهانیان نشان داد.

فرماندار نور در ادامه با اشاره به موضوعات شهرستان و اقدامات پس از حادثه سیل بلده، افزود: پس از وقوع سیل و اقدامات خوب اولیه، ادامه کار برای تامین زیرساخت‌ها با کندی مواجه شد و دستگاه‌های عملیاتی که می‌بایست حضور جدی داشته و پیگیر کار باشند، منطقه را ترک و حضور موثر نداشتند، اما با پیگیری‌های لازم چند روزی است که اکیپ‌‌های راه و شهرسازی در بخش به‎ویژه در مسیر دوآب به بلده مستقر شدند و برای بازسازی راه تلاش خود را آغاز کردند.

خنجری از تقسیم کار در بلده خبر داد و گفت: بازسازی و احداث سر دهنه دویلات و پل مربوطه، راه‌های روستایی و پایداری محورهای آسیب‌دیده در اولویت قرار گرفت.

وی با اشاره به پایان سال مالی از مدیران دستگاه‌های شهرستان خواست تا وضعیت اعتبارات و پروژه‌های در دست اقدام خود را برای تعیین اعتبار لازم در سال مالی جدید به کمیته برنامه‌ریزی گزارش کنند و در پیشنهاد جدید پروژه‌های نیمه‌کاره را در اولویت قرار دهند.

فرماندار نور تصریح کرد: طرح جامع شهر رویان در حالی ابلاغ شد که با مشکلاتی همراه است و باوجود مغایرت‌ها و اشکالات موجود، استانداری دستور اجرا را داده ولی برای رفع مغایرت‌ها نیازمند پیگیری از سوی نماینده و فرمانداری از مجاری قانونی است.

این مسئول تصریح کرد: دور دوم سفرهای تابستانی در راه است و مسئولان ادارات و دستگاه‌ها باید در شهرستان حضور داشته و حق ترک شهرستان را ندارند و مرخصی‌‌ها لغو است.

خنجری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رعایت شئونات اسلامی از دغدغه دین‌داران است که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید تدبیر لازم را داشته باشند.

وی با انتقاد از کندی اجرای پروژه راه نور ـ چمستان ـ آمل، اظهار کرد: باوجود پیگیری‌های انجام‌شده روند اجرایی آن همچنان کند است، البته کمبود اعتبارات را نفی نمی‌‌کنیم اما پیمانکار مورد نظر جدی نیست و نیاز به بازنگری دارد.

فرماندار نور به چالش کمبود آب کشاورزی اشاره کرد و افزود: مشکلات شهرستان در این بخش حاد نیست، بنابراین همان‌گونه که تاکنون تلاش شد تا مشکل کاهش یابد، باید تلاش‌ها تا رفع کامل مشکل ادامه پیدا کند.

این مسئول در پایان گفت: کمربندی رویان نیازمند تامین اعتبار لازم از وزارتخانه مربوطه برای تملک بخشی از راه است که انتظار داریم تا پایان سال حداقل تملک انجام و زیرسازی و آسفالت آن ادامه پیدا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.